woensdag 13 mei 2009

even pas op de plaats

Ik heb tijdens het ramen zemen mijn enkelband gescheurd zit nu dus een week lang met me been omhoog in een drukverband en daarna word ik behandeld.

Ik ben me rot geschrokken het is nu precies nog 2 maanden tot de vakantie en het zou toch wel heel vervelend zijn als ik niet zou kunnen lopen. Gaan doen we zowieso maar ja met krukken strompelend door de mall lijkt me nou ook niet echt leuk.

Ben van plan om heftig te gaan shoppen dus het moet snel overgaan ik doe dus ook helemaal niets nu neem goed me rust. Heb nu wel alle tijd om het internet over te gaan om op zoek te gaan naar allerlei leuke dingen die we eventueel kunnen doen.

Heb ook nog maar even geregeld dat er als preferentie bij mijn boeking wifi word gevraagd leek me ook wel heel erg leuk kunnen we een beetje contact houden met het thuisfront en iedereen op de hoogte houden van onze belevenissen.

Geen opmerkingen: