donderdag 21 mei 2009

Gelukkig het gaat beter

Nou ik ben zo blij ik zit nu wel ingetaped maar over 2 weken mag het er waarschijnlijk af dus ruim voordat we op vakantie gaan.

Had al hele doemsenario's in me hoofd dat ik niet zoveel zou kunnen lopen nou dat moet ik toch echt niet hebben we hebben zoveel leuke dingen gepland die gaan toch echt door.

En het shoppen ja daar moet je natuurlijk wel lekker voor kunnen lopen en aangezien dat me grootste hobby in florida is doe ik er alles voor om in tip top conditie te zijn voordat we weg gaan. Nou ja zou nog wel ff in training moeten om de nodige kilo's af te vallen maar dat gaat gewoon niet zo heel erg lekker als je suikerziekte hebt en insuline spuit dus daar ga ik me maar niet al te druk om maken.

Voel me straks helemaal thuis tussen de zeekoeien haha

Volgende week moet ik het restant van de reissom betalen en dan gaat het pas echt leuk worden de papieren thuis, koffers alvast regelen want moet er 2 van me ouders lenen alvast alle dingen opzoeken die je nooit gebruikt maar wel mee naar amerika moeten lijstje maken met de boodschappen die gehaald moeten worden want ja hagelslag kennen ze niet in amerika en daar zijn ze bij mij toch wel behoorlijk verslaafd aan 's morgens.

We hebben als het goed is wifi in de villa dus ik kan ook iedereen op de hoogte gaan houden van onze belevenissen en foto's plaatsen kan niet meer wachten nu moet het maar even heeeeel snel gaan.

Geen opmerkingen: