zondag 28 juni 2009

nog 2 weken!!!

Nu wordt het serieus de spullen bij elkaar zoeken en alle dingen kopen die mee moeten naar amerika.

Een puinhoop dus in huis maar ja dat komt weer goed gelukkig heb ik geen smetvrees en opruimfobie want anders had ik nu zachtjes gillend gek geworden. Ik heb nu maar besloten de zooi maar even in een tas te gaan gooien want 2 weken tegen die berg spullen aankijken is teveel.

De laatste week leg ik de koffers op bed bij mijn dochter en dan kan ik teminste lekker steeds wat inpakken. Hoop de temperatuur dan iets gezakt is want ow ow ow als ik nu geen kilo's afval dan weet ik het niet meer ik sta af en toe te zweten als een otter. We hebben hier een verrijdbare airco maar dat kreng krijgt de temperatuur niet lager dan 21 graden kijk alles beter dan 27 maar toch het blijft warm als je iets moet doen.

We hebben onze full size 4 deurs even ingeruild voor een standaard SUV want dat wilde we toch al en ben toch bang dat als ik in Orlando aankom ze er niet meer zijn en dan valt er ook niks te onderhandelen ja over de Hummer misschien maar dat vind ik zo een tank daar wil ik echt niet in rijden. Kijk gaan ze me een escalade aanbieden voor weinig dan we're talking. Maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren.

We hebben ook geen navigatie de eerste dag omdat op onze geweldige mio niet de kaarten van Amerika te downloaden zijn out of stock! nou ja dacht ik hoe kan een code out of stock zijn. Hopeloos dus. Een auto met navigatie huren is duurder dan een tom tom in Amerika kopen dus we kopen er gewoon 1 bij Wal mart. Ach ja ik red het ook wel met kaartjes maar ja dat is zo prehistorisch en op een of andere manier heb ik zo moeite met dat north south west east ik snap nooit welke ik moet nemen.

En Danny is een wonder met kaartjes maar niet heus dus dan krijg je zoiets als van de opel reclame van een tijd geleden dat we rondjes rijden en uiteindelijk heeeeeeeel geirriteerd raken. Dus om alle stress te vermijden kopen we gewoon een navigatie dan schreeuwt er een andere vrouw naar hem en op een of andere manier luistert hij daar wel naar. Vreemd maar goed.

Komende week alle stekkers en dingen die we nooit vast hebben is even opzoeken en dan is het eind van de week nog maar 1 week heerlijk ben er zo aan toe

Geen opmerkingen: