zaterdag 20 juni 2009

Nog 3 weekjes

Het gaat nu teminste echt opschieten ik heb alle lijstjes al gemaakt wat er mee moet en wat er nog gehaald moet worden voordat we eindelijk weer gaan.

Heb nog de nodige dingen geregeld voor als we daar zijn mijn dochter en haar vriend hebben daar 1 jaar verkering en dat willen we toch niet zomaar voorbij laten gaan heb samen met zijn ouders iets leuks voor ze gekocht zet het hier maar niet neer want ze is wel blond maar aardsnieuwsgierig en als ze dus dit leest is de verassing eraf.

nog 1 week en dan verwacht ik de papieren wel te krijgen dan kunnen we eindelijk zien wat het adres van de villa is, ik hoop echt dat iemand van het forum er al gezeten heeft kunnen we alvast zien waar we terecht komen. We hebben trouwens besloten om in plaats van naar Wet and Wild te gaan om maar naar het waterpark van Seaworld te gaan dat zag er op internet zo cool uit en Wet and Wild ben ik al jaren geleden geweest is wel leuk maar niet spectaculair ofso.
Weer een dagje gevuld dus.

Als we naar Gatorland gaan neem ik de speciale tickets dat je op de krokodill kan zitten wilde eerst dit alleen voor Michelle en Jordy doen maar ach wat kan mij het schelen ik kruip gewoon op die krokodil ik ben wel bang ben dat de gator moeilijk gaat ademen als ik er op zit. Of hij zakt steeds dieper in het zand weg achhh ja het leven van een Gator in Florida is hard. Ik ben wel altijd blij met al die dikkertjes in florida denk altijd zo erg is het nog niet met me. Misschien een goeie om tegen me dietiste te vertellen maandag als ik weer beschamend op de weegschaal staat en zij weer is zegt nouuuu mevrouw de Graef het is nog niet echt minder. Tja het kan altijd erger en gelukkig heb ik nog een excuus het zit niet zo zeer in het eten maar in de insuline.

Geen opmerkingen: