zaterdag 13 juni 2009

Nog 4 weken!!

Eindelijk de laatste maand gaat in. Ik heb het verschrikkelijk gehad dus het moet nu maar even heel snel gaan. Ik zit overigens nog steeds in het tape.

Kwam in het ziekenhuis ze knipte de tape eraf en ik dacht owww heerlijk "zo ff voelen zei de dokter en dat deed zeer dus ik zeg zachtje auwww"heel erg fout dat doe ik dus nooit meer moest gelijk weer 2 weken in het tape.
Ik zat echt heel dom voor me uit te kijken toen het gebeurde kreeg ook nog even gelijk een uitbrander dat ik op slippers liep. Hallo het is 25 graden buiten het zweet loopt zowiezo al langs het tape als ik me gympies aan doet dan glij ik er spontaan uit.

Nu gaat het er a.s woensdag vanaf nou geloof me ze moeten me poot breken wil ik nog een keer auw zeggen. Het zal best nog een tijd gevoelig blijven zonder de tape maar nee dat plakband plakken ze maar lekker ergens anders op.

We hebben besloten ook een dagje Gatorland te gaan doen we zijn hier jaren geleden ook al geweest met onze dochter dat was voor de brand die ze hebben gehad nu is het park nog mooier geworden en zij en haar vriend wil even stoer op een Gator zitten voor de foto. Heb ook al een bestelling voor Uggs dus we moeten ook het nodige shoppen doen maar dat is nu juist me hobby dus daar heb ik totaal geen moeite mee.

Trouwens de tocht met de Seascreamer doen we toch maar niet gelijk na het zwemmen met de manatees dat zou denk ik toch wel heel erg vermoeiend worden we rijden gewoon nog ff lekker een middag naar tampa en dan gaan we daar met de boot mee en blijven we 's avonds lekker in de buurt wat eten en kunnen we nog even mooie foto's maken bij de zonsondergang

Geen opmerkingen: