zondag 19 juli 2009

Zondag 19 juli


Vanmorgen zijn Danny en ik naar Melissa geweest dat is een vriendin van mijn zus die woont in Clermont dat is maar een kwartiertje van ons vandaan en echt leuk om hun te zien. Ze hebben een baby van 4 maanden dus die konden we ook gelijk bewonderen. Het was erg gezellig en het is toch heel anders als je gewoon bij amerikanen thuis bent.

We waren om 1 uur terug en toen zijn Jordy en Michelle gaan zwemmen het is een beetje bewolkt vandaag de zon schijnt wel af en toe maar het is niet super lekker. We wilden eerst nog naar Daytona Beach rijden maar ja voordat de twee gedouched en klaar zijn is het rond half 4 's middags dus dat gaan we maar niet doen.

We zijn dus even langs de Wal-Mart gegaan om vast spullen te halen voor Burrito's want dat willen Jordy en Michelle graag eten dinsdag als we terug zijn uit de Everglades. Daarna zijn we naar het Hard Rock Cafe geweest bij Universal dat was echt leuk om te zien het hangt er vol met gitaren van heel beroemde gitaristen en aangezien ze allebei gek zijn van Rock muziek was het voor hun helemaal super. We hebben vier shirts gekocht van Hard Rock Cafe Orlando ik dacht laat ik XXL nemen dan zit hij zeker goed nou mooi niet dus he hij zit vet strak hij is denk ik 3 centimeter breder als de S van Michelle nou ja zeg. Ik pas hem wel hoor maar het zit een beetje strak haha.

Danny had het leuke idee om als we naar Seaworld gaan allemaal het shirt aan te trekken nou ik weet nog niet of ik dat wel ga doen kijk al die amerikanen lopen met een te strak shirtje met een te dikke buik maar ik voel me dan echt zo een Michelin poppetje dus nou dat zien we nog wel als het zover is.

Vanmiddag en vanavond was het erg onweersachtig dus maar niet gaan golfen zou lullig zijn als me golfstickie door de bliksem wordt geraakt! We zijn lekker gaan eten bij de Golden Coral wat wel weer megadruk was maar ja het is weekend en dat merk je heel goed in Orlando vind ik. Veel ongelukken en heel druk op de weg.

Morgenochten vertrekken we om 9 uur richting West Palm Beach voor een nachtje in het Hilton. We gaan dan ook nog ff daar in de buurt rond rijden. Ik heb er zin in.

We hebben van vandaag alleen een foto van mij met de Jayden de baby van de vrienden omdat we de camera waren vergeten toen we naar Orlando gingen.

2 opmerkingen:

Pieter en Petra zei

Leuke foto van de kleine met een trotse moeder !!

Jammer dat jullie niet naar Daytona Beach zijn geweest, want dat is best een aanrader en je moet ook mooi weer hebben natuurlijk...

Op zaterdagavond is het inderdaad erg druk in de horeca in Orlando & omstreken, dat hebben wij ook gemerkt.

Ik kijk al uit naar jullie verslag over Palm Beach want dat belooft vast mooi te gaan worden !!

Groetjes vanaf mn werkplek in hartje "010" waar het zeer slecht weer is,
Pieter

Robert-Jan en Yvonne zei

Haha, herkenbaar over die shirts en zo. Precies wat mijn vrouw ook altijd zegt en vindt ;-) !

Veel plezier in West Palm Beach, ben benieuwd hoe jullie het daar vinden, lekker over de top en zo, ondanks de kredietcrisis, vonden wij tenminste !