maandag 20 juli 2009

Maandag 20 Juli

Vanmorgen zijn we op 9 uur vertrokken uit Davenport om richting West Palm Beach te gaan. We zijn bij ft. Pierce de turnpike afgegaan en zijn eerst een stuk op de A1 gaan rijden en toen de A1A langs het strand bij Juno beach zijn we even het strand op gegaan.

Jordy en Michelle hebben nog een paar schelpen mee genomen en ik heb nog wat foto's gemaakt. Daarna zijn we langs de Mc Donalds geweest om iets te eten en toen kwam er een behoorlijk heftige onweersbui over. We zijn rustig over de 95 naar West Palm Beach gereden. Om 3 uur waren we bij het Hilton het is een prima hotel. We zitten op de 9e verdieping. Het vliegveld ligt vlak achter het airport wat je overigens niet hoort als je binnen bent, maar het leuke is dat de landende vliegtuigen vlak langs ons raam vliegen. We hebben een mooi uitzicht over Palm beach en het zwembad.

'S-middags zijn we nog ff lekker gaan zwemmen en in de Jacuzzi gaan zitten het was
heerlijk en Danny vond nog een kadootje in het zwembad iemand had waarschijnlijk het zwembad ingedoken zonder zijn zakken leeg te halen dus Danny heeft 2 dollar 35 cent opgedoken erg grappig. Ik had de starbucks koffie over me shirt gekiept dus we moesten 's-avonds ff een nieuwe kopen in West Palm Beach.

Nou dat werd op zich wel een hele onderneming, de tom tom bracht ons in een downtown area waar we niet vrolijk van werden we hebben maar rustig doorgereden en hebben ff bij K-Mart een shirt gekocht. We konden niet echt een restaurant vinden en de buurt was ook niet echt toppie dus we zijn terug gereden naar het Hilton en zijn daar gaan eten. Dat was echt prima Danny, Jordy en ik hadden een broodje met prime rib erop die was echt heerlijk maar veels te veel. Michelle had een Pepperoni pizza waar ze naderhand wel spijt van had want haar maag was het er niet heleemaal mee eens. Het broodje heb ik de helft in een doggybag laten doen omdat ik het echt niet op kreeg.

Om 11 uur zijn we gaan slapen we staan morgen vroeg op om foto's te maken aan het strand bij opkomende zon van Jordy en Michelle en daarna gaan we naar de Everglades.

Pieter en Petra zei

Hey hoi,

Wij hebben inderdaad in Miami 3 jaar geleden ook door wijken gereden die niet echt 'toppie'waren maar de Ocean Drive is echt "the place to be"

En morsen over je t-shirt, wat zonde van de Starbucks coffee.....