zondag 12 juli 2009

De laatste dag

Ik ben lekker vroeg opgestaan moet nog wat dingen strijken want ja Michelle is nog een week bij Jordy geweest dus haar kleren waren er niet. Maar voor de rest is alles bijna ingepakt.

De koffers wegen lood dacht ik maar na een kleine check op de weegschaal komen ze minder snel aan dan ik. De zwaarste koffer weegt tot nu tot 16 kilo dus dat valt enorm mee. Er moet ook nog wel een beetje ruimte blijven want op de terugweg is dat heel anders dat weet ik nu al.

Heb de tickets voor Seaworld online gekocht en uitgeprint dus we kunnen nu 14 dagen onbeperkt Seaworld en Aquatica in. Alle kaartjes en adressen zijn uitgeprint. Want ja als de tom tom niet te krijgen is bij Wal-markt dan zal ik toch de lieve stem moeten zijn die me eigenwijze man naar de plaats van bestemming moet brengen.

Het regent nu maar ik hoop dat het morgenochtend als we weggaan droog is altijd een fijner idee wegvliegen met een droge baan. Heb er zin in heerlijk rustig onderuit in het vliegtuig beetje lezen beetje film kijken en de moeilijke keuze moeten maken tussen chicken or pasta.

We gaan vanmiddag nog even langs de familie om onze trouwe viervoeter Dorus af te leveren en de rest even gedag te zeggen en dan kan het van mij niet snel genoeg gaan. Vandaag nog maar ff het taxibedrijf bellen om de tijd van morgen te checken want dat is al een behoorlijke tijd geleden dat wij die besteld hebben en moet er niet aan denken dat ik morgen hijgend op de taxi zit te wachten en deze dus niet komt. Nou dan horen jullie een gegil waar je ook woont ik ben te horen hoor.

Nou dit is ons laatste berichtje voordat we morgenochtend vroeg richting Orlando vertrekken een lange vlucht omdat we eerst naar Chicago vliegen en dan ook nog 3 uur tussentijd hebben. Maar we hebben het er voor over.

Sunshine State here we come!!!

6 opmerkingen:

arianne zei

goede reis, en heel veel plezier in de states. Laat nog wat over in de winkels voor ons!

groetjes Arianne
nog 11 nachtjes!

Patrice zei

Ook namens mij een hele goede reis toegewenst. Heel veel plezier in Florida en ook ik ga al jullie avonturen natuurlijk volgen.

Greetz,
Patricia (Orlando forum)

runnergirl zei

en ook hiervandaan....een heel goede reis!! Veel plezier...we gaan jullie zeker volgen...en wie weet tot ergens in Orlando!

groet,
silvia

Paul, Gea en Roan zei

Een goede vlucht en reis naar Davenport. We gaan jullie vast zien op Highlands Reserve.

Pieter en Petra zei

Op het moment dat ik dit berichtje plaats vliegen jullie inmiddels al boven de USA en al aardig in de buurt van Chicago. Wij wensen jullie alvast een "welcome home" op 836 Troon Circle waar wij vorig jaar ook een geweldige tijd hebben gehad. En doe ook Rita de groeten van ons ( dat hadden we al afgesproken )

Groetjes,
Petra & Pieter

runnergirl zei

YES...jullie hebben geluk...de space shuttle lancering is weer uitgesteld...en jullie kunnen 'm dus meemaken...uh...kunnen jullie 'm niet nog ff ophouden...tot volgende week of zo, dan kunnen wij er ook nog even van genieten!

groetjes,
silvia